söndag 23 oktober 2011

Nu har vi hunnit bo nästan 3 veckor i nya huset. Skönt är det att bo centralt (även om det bara är krombi centrum...) å skönt att bo i ett varmt hus, golvvärme i hela huset, de e grejer de! Å kortare väg till jobbet fick jag också, hela 4 kilometer! Inte illa. Nästan bara fördelar med denna flytt då med andra ord.

En hel del har vi hunnit med här sen jag skrev sist

  • slösat pengar vid ikea, för att inte tala om rusta, candyworld osv.
  • fÃ¥tt det mesta i ordning här hemma
  • söndags-brunchat med bästa mÃ¥ndagsklubben
  • fÃ¥tt en medryttare till Madur!
  • blivit förkyld...jag som hoppades att jag skulle ha ett fantastiskt immunförsvar nu under graviditeten, men icke.
  • varit gravid i (nästan) 27 hela veckor! 93 days to go.

En sak som står högt på min önskelista just nu är en sånhär:
stadium.se

Väldans ful egentligen, men antagligen otroligt skön att mysa i hemma. (tips till tomten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar